22 سبتمبر 2008

هههههههههههههههههههههههههه


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه




إيه في حاجة ..... عاوز أضحك يااا أخي ..... عندك مانع


إيه ده .... على رأي المثل (( ناس تضحك .... وناس تانية مستغربة ))


على العموم علشان متقولوش إني مجنون هقولكم أنا كنت بضحك ليه ..


فيه حاجة أنا مستغرب منها قوي ...... في باكستان لما أعلن تفعيل قانون الطوارئ في يومين بس الشعب ثار واتنرفز وعمل بلاوي سوده


واحنا بقلنا 28 سنة في قانون الطوارئ ومنعملش حاجة ... ولا كأن في حاجة حاصلة


طيب بذمتك ياااا أخي دي مش حاجة تضحك ... اضحك يلا يابابا ... يلا يا حبيبي اضحك يلا ...


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق