10 سبتمبر 2008

النهارده عيد ميلادي



انهارده أنا كملت 15 سنة ... يعني في سنة من عمري راحت .. ومينفعش أرجعها بأي شكل من الأشكال ...




بس ممكن أقيمها .. وأشوف أن كنت عملت فيها حاجة أثرت في مسيرتي .. ومن ثم هتأثر في مسيرة مجتمعي .. أنا الوقتي وأنا باكتب الموضوع ده ... بقيم السنة اللي فاتت بالنسبة ليه ...




أنا حاسس أني بالفعل ضيعت كتير كنت ممكن أعمله في السنة اللي ضاعت .... بس برده حسيت إني عاملت حاجة بالنسبة ليه أنا ... وحاسس أني حددت حجات كتيرة في حياتي ... وحاسس إني ماشي على الطريق .. صحيح أنا ماشي بطيء خالص ... بس الحمد لله إني ماشي ... وهحاول إني أسرع من خطواتي الجاية ...






طبعا العائلة كلها باركتلي ...



واختي البشمهندسة الكبيرة ... أهدتني التورتة دي

هناك تعليق واحد:

  1. وهل يجوز الاحتفال يعيد الميلاد يا اخى هذا لم يثبت عن النبى صلى الله عليه وسلم اذا كنت متبع للنبى وهذه بدعه اخى فقد قال الرسول صلى الله عليه وسلم:(من احدث فى امرنا هذا ما ليس منه فهو رد)

    ردحذف